Full vecka och kakfat

Torsdagkväll, nu har jag jobbat klart för veckan! Nästa vecka har jag två nya introduktioner, fyra dagar på två ställen.. Imorgon väntas bvc för Lilly, ettårskontroll med spruta, vikt, längd och läkarträff. Påtal om det så borde vi snart få en tid hos sunderbyn för uppföljning, vi skulle nämligen dit när hon blev ett. Ska bli spännande att se vad dom säger, dom har ju lite mer koll på prematurer än vad bvc har. 

Påtal om något helt annat så har jag gjort våningskakfat ikväll, med lite hjälp. 




Kommentarer
Caroline - Fotograf & Mamma

Asså det där fatet blev ju super sugen på till min pappa och hans fru i julklapp och fylla med nå rockiga grejer i. Hehe. Fasen så påhittig du är!

Svar: Ja det var så roligt att göra något annat än dom vanliga kakfaten folk gör med porslin :) och tack :)
Johanna

2013-11-22 @ 11:41:50
URL: http://nilssonphoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0