Far, får får får? Får får lamm

Idag har vi inte fått mycket gjort här hemma. Har i alla fall grattat makens syster som fyller år och handlat mat.. Joo ikväll har jag även fixat present till farsdag från Lilly, däremot min egen fars present har jag inte fixat. Står nämligen helt stilla vad jag ska ge. Nåja, det löser sig alltid, om inte annat så har dom gott godis på ica för slips det använder han inte.
 
Vad ska ni ge era pappor?
 
 
Förresten, tänk att för ett år sedan ganska exakt på dagen så hade jag den här kulan. Som egenltigen inte alls var stor. Såg nånstans att i vecka 34 låg magmåttet på 31..
 


Kommentarer
Josephine

Åh saknar min mage! Hade inte heller nån stor mage. Den var som mest 30 cm i vecka 37+5 när Leon föddes!

2013-11-10 @ 21:14:01
URL: http://mammajosephine.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0