Måndag

Nu är det en ny vecka, vilket innebär att pappan i huset faktiskt kommer hem denna vecka. Ska försöka komma ihåg att ringa ett samtal idag och boka tid, återkommer mer om detta senare. Annars ska vi inte göra mycket alls här hemma. Lilly ska få sig en portion gröt och sedan kanske sova i vagnet om damen känner för det.
 
Påtal om ingenting så måste jag ge alla ensamstående föräldrar därute en stor eloge, att ni klarar av det och orkar. Jag är själv två veckor, för att sedan ha pappan hemma en vecka och så rullar det på. Han har ett jobb där han jobbar borta ganska mycket periodvis och jag tänker ofta det när jag är själv med Lilly, alla ensamstående gör det verkligen bra för det är inte alltid så lätt att hinna ta hand om ett hus, hinna duscha och en så simpel sak som att äta när man har en liten bebis som hemskt gärna är med överallt.
Som sagt, ni gör det riktigt bra!
 
Gröt är godast om man får leka med den ♥
Tur det finns tvättmaskin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0