Lite tidigt

Godmorgon! Nog för att jag hade tänkt fortsätta sova ett tag till bara den här damen också bestämmer sig för det. Att stiga upp klockan fem är inte riktigt min melodi.
Idag ska jag åka och plocka mera stenar till fontänen, behövs ganska många men som tur är så har jag mina ställen där jag vet att det finns gott om sten :) Annars vet jag inte vad dagen har att erbjuda, kan hända jag tar med mig hunden så han får springa av sig lite energi medans jag plockar sten och Lilly tittar på.
 
Är så himla nöjd att vi hann sätta rasskydd och grus utmed altanen och jorden på gräsmattan. Nu är det bara vattna och åter vattna som gäller så att det blir en gräsmatta nångång :)


Kommentarer
Cissi - mamma till 2 prinsessor

nä inte kul med så tidiga morgnar. hoppas ni har en bra dag ;)

2013-05-21 @ 14:35:13
URL: http://nastanperfekt.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0