Söndag

Nu är vi gräsänkor igen, pappan är iväg på jobb. Men nu är det bara två jobbperioder kvar innan han har semester, då står bröllop på schemat ♥ Påtal om det så börjar det vara dags att hitta en klänning snart, men tyvärr så hittar jag inget som passar kroppen eller börsen. Nåja, det kommer, annars kan jag ju alltid gå naken.
 
Här hemma är det för det mesta magläge som gäller. Direkt man lägger ner Lilly på golvet så snurrar hon runt till mage, bra träning! Ser så roligt ut när hon snurrar iväg och kör fast, hon har inte förstått ännu att då kan man snurra åt andra hållet.
 


Kommentarer
Tessan

Kul med bröllop & härligt att semestern snart är hos er!
Här väntas också bröllop inom snar framtid, blir rätt enkelt med middag & tårta bara, men när jag läste att ni bara skulle bjuda närmsta familjen på tårta efteråt ångrar jag mig att vi inte körde på ngt liknande ;) även fast vårt bröllop räknas som "enklare" så är det en massa planering ändå & hujeda mig vad pengarna rullar iväg!!

2013-07-01 @ 09:49:54
URL: http://www.mhiloy.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0