Nya Utemöbler

I framtiden är våran plan att glasa in halva våran altan. Då ska jag köpa möbler i konstrotting, det har jag redan bestämt! En snygg soffa, med bord och två fåtöljer, eller kanske en divansoffa. På Trademax.se har dom en massa snygga utegrupper som jag gärna skulle vilja ha här hemma. Bland annat denna (Venedig Loungegrupp).
Men ännu är det ett tag kvar innan det blir någon inglasning, däremot så går vi i tankar om att köpa ett nytt matsalbord till altanen då det vi har just nu är ett vitt i plast som har sett sina bättre dagar. Det här fastnade jag för, ett lite större ett så att man rymmer besök och som ser stabilt ut. Sen att det var supersnyggt och skulle passa perfekt till vårat nymålade hus är ett stort plus. Ett krav som vi har är att stolarna är som nedan, att man kan luta ryggstödet och att man rymmer sex stolar.
 
Det finns såklart även en massa andra saker hos dom som jag inte skulle tacka nej till. För att komma till deras hemsida klicka på länken www.trademax.se
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0