Gårdagen

Det är fullt upp nu när mannen är hemma, tyvärr är inte vädret på våran sida så målningen av huset får vänta ett tag. Däremot finns det alltid en massa andra saker att göra. Igår var vi in till stan en sväng, fick en tidig födelsedagspresent av mannen (en blixt). Men tyvärr hade dom gett honom en blixt som inte passade min kamera så vi åkte in för att byta, väldär visade det sig att dom hade ingen blixt som passade min kamera. Märkligt kan jag tycka, dom säljer en kamera som inte har inbyggd blixt, men dom säljer inte blixten. En bilhandlare kan ju inte sälja en bil och inte ha däcken hemma..
Nåväl, gick en sväng på stan och hittade faktiskt lite kläder till mig själv, första gången på ett år. Lilly fick sig också lite kläder, även ett par hörselkåpor:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0