Frågor & Svar

Jag tänkte försöka ta mig tid och svara på lite frågor medans Lilly ligger här bredvid och sover.
 
Vad laserar du med? :) Våran bro skulle också borda få sig en omgång men vet ej vad jag ska använda.
Jag använder lasyr som heter altanlasyr (svart), det bästa du gör är att gå till en färgaffär och fråga vad som finns. Där har dom färgprover som du kan titta på och på så vis få en uppfattning om vad du tror skulle passa bäst hos dig.
 
Får jag fråga, hur mycket ord behövs till en pallkrage, på ett ungefär, ca??
Det beror helt och håller på vilken storlek du menar på pallkragarna. Jag har två olika storlekar på mina (se bild). Om jag inte missminner mig så går det ungefär tre säckar jord till en pallkrage av den mindre sorten. Ca 5 till den större, men då beror det självklart på hur mycket du vill fylla dom.
 
 
Så fint :) vars har du köpt alla små söta prydnader ? :)
Jag har köpt dom överallt och samlat på mig dom i flera år. Många av alla figurer jag har vid dammen kommer ursprungligen från min mamma som en gång i tiden sålde trädgårdsfigurer.
 
Såå snyggt huset blir! Vad använder ni för färg, är det en svart svart eller är den bruten?
Frägen vi använder är svart, helt svart.
 
Jag ska svara på era andra frågor någon dag framöver som handlar om Lilly.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0