Sova!

Måndagen sa bara swisch så var den förbi. Jag och Lilly låg länge i sängen på morgonen, vaknade utav en hand som petade mig i örat. Sedan fick vi besök av Lillys mormor och bonusmorfar, efteråt var det dags för kvällsmat och sova. Dock ansåg inte Lilly att vi skulle sova så tillslut lade jag mig med henne i sängen, där jag halvsov men inte hon, det var skratt, prat, spex och skrika så högt det bara går, inte för att hon var arg, utan för att hon kommit på att hon kan. Men tillslut somnade vi båda och jag vaknade nyss, mitt i natten.. Ska göra mig klar för att sova och hoppas att det slutat regna till imorgon då vi tänkte gå på marknad här i byn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0