Söndag

Igår var vi en sväng på pdol på dagen. Åt festivalmat och kom ut lite. Lilly satt i vagnet och inga sura miner på hela dagen, var nog spännande att se lite folk. Dock kändes det skönt att sedan åka hem, vädret var med oss hela dagen eller egentligen hela veckan har vi haft fint väder.

Förresten, imorgon ska jag klippa mig. Sist jag klippte mig var precis innan jag blev gravid, så det kan behövas. Nog för att jag nästan tappat allt hår från graviditet, amning och nu är det någon som tycker det är jättekul att slita i det. Ska dock bara ta bort det nötta och fixa pannluggen, på bröllopet hade jag tänkt sätta i löshår så att jag kan locka det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0