Sitta själv

Åh vad jag vill åka på semester, vi har som tradition att varje år åka på bilsemester och förhoppningsvis blir det av när Andreas får semester och bröllopet är över. Skulle vara så skönt att åka bort bara några dagar, ingen stress och inget mål. Vi brukar bara ta bilen och åka, se vart vi hamnar. Är så skönt att slippa stressa mot alla möjliga destinationer och ta dagen som den kommer. Men vi får väl se, vi vill helst ha hunnit köpa en ny bil innan vi åker då våran börjat se sina bättre dagar och vi inte riktigt litar på den.

Förresten så vet jag inte om jag berättat det men Lilly sitter numera själv, ibland så händer att hon tippar när leksakerna försvinner för långt bort, men våran duktiga tjej sitter i just detta nu på golvet nedanför mig och leker, ser så gulligt ut att när hon sitter med sina 63cm, hon ser så himla liten ut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0