Shopping till Lilly

Igår shoppade jag som sagt lite nya kläder till Lilly då det mesta börja bli lite smått. Den gröna klänningen och solhatten har var så himla gulligt, är så sött när det matchar. Sen att det dessutom var på halva reapriset gjorde mig inte mindre besviken.
Köpte även fler halksockar då hon annars bara halkar omkring när hon är i gåstolen. Dock tycker jag inte att dom från H&M är så bra, halkduttarna under sockarna blir fort dåliga men tyvärr hittade jag inga andra än dessa.
 
 


Kommentarer
Anonym

Lager 157 har skitbra antihalk sockar, som ett tips

2013-07-19 @ 21:48:14
Anonym

Dollar store har grymma halksockar och billiga :) dom håller i tvätten och jag tycker dom är super

2013-07-20 @ 09:31:43
Shopaholic - Livet som nybliven mamma till tre!

Kolla på Polarn o pyret, deras halksockor är grymt bra!

2013-07-20 @ 10:39:05
URL: http://majbebis08.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0