Sömntutor

Jag och Lilly somnade kring elva idag efter att ha varit vaken inatt. Så vi sov till drygt fyra på eftermiddagen med undantag för matpauser. Det är tur att vi bara har ett barn när hon är vaken och arg hela nätterna, då kan jag sova när hon sover. När skulle jag annars hinna sova?!

Ikväll hade jag tänkt göra lite saker i hennes rum, så som städa då vi bara ställt in alla hennes saker där. Hennes rum är fullt i leksaker och annat smått och gott, det har ju nämligen varit ett lekrum för Andreas syskonbarn och mina yngsta syskon i ett år. Gjorde ett lekrum direkt vi flyttade in då vi visste från början att inom en snar framtid ska vi ha en bebis:) Hon har ju även en koja därinne som jag byggde av panel som vi rev bort från hallen.



Kommentarer
Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Jaa det är ju verkligen så olika :) Men tio kilo är ju inte illa, det verkar vara standard att rasa just den summan ungefärligt, sen dom sista är nog svårare om man har otur :P

Jo, amningen gör ju säkert en hel del :) Jaa, gud det förstår jag.. Då man sover på dagarna och är vaken nätterna, man har nog inte så mycket ork heller kan jag tänka mig.

Vad väger lilla damen nu då? :)

2013-01-08 @ 18:37:56
URL: http://idamli.blogg.se
Isabel

Snubblade in här av en slump. Blev så tårögd när jag läste lite. Vi förlorade vår lilla flicka för drygt en vecka sedan och vi gav henne också namnet Lilly. Det är världens finaste namn :)

2013-01-08 @ 19:02:29
URL: http://smamirakel.blogspot.se
Mathilda

Vilken mysig koja och vad duktig du är. Där kommer hon ha mycket kul :)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0