Gråt och skrik

Ikväll så grät Lilly i flera timmar oavbrutet vad jag än gjorde. Ingenting dög och tillslut tänkte jag att vi provar väl att gå ut med vagnen, när jag klätt på henne klart och lagt ner henne så somnar hon. Vi hann inte komma ut genom dörren så sov hon, men innan jag tog på henne ytterkläderna så skrek hon bara ännu mer om jag provade lägga ner henne i vagnet.
Ja det är verkligen otroligt. Jag gick ändå ut på en timmas promenad, hade ju redan hunnit klä på henne alla hundra lager med kläder, vi gick förbi gammelfarmor och gammelfarfar där hon sov sig igen besöket, sen sov hon hela kvällen och vaknade bara för att äta och sedan fortsätta sova. Det tog på krafterna att vara arg en hel eftermiddag.



Kommentarer
Josephine

Hehe Leon blir oxå lugn om han får på sig sin overall. Det är förmodligen lite trångt å instängt så dom känner sig trygga med ytterkläderna på. Tur att nåt funkar iaf! :P

Svar: Jo det tror jag med, bara så typiskt att det är i princip det enda som får dom lugna :)
Johanna

2013-01-07 @ 10:18:25
URL: http://Mammajosephine.blogg.se
Josephine

Ja det och tutte i detta fallet. Och man kan ju inte gå ut med vagnen varenda vaken sekund heller direkt...

2013-01-07 @ 22:40:57
URL: http://Mammajosephine.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0