Gråhårig

Klockan halv ett somnade Lilly, halv tre vaknade hon och åt. Jag var helt övertygad om att vi skulle få en bra natt. Nu är klockan sex och hon har inte somnat om ännu. Må då vara att hon håller oss vakna med skrik och har tänkt göra mig gråhårig vid 23års ålder. Det jag undrar mest är hur hon orkar?! Själv skulle jag ha somnat för längesen.
Tycker så synd om henne som har ont i magen och tillslut skriker för att hon är så trött, hade jag kunnat göra nånting så hade jag gjort det. Men tyvärr så funkar inget vi provat och snart har vi gått hål i golvet efter allt bärande fram och tillbaka.

Bara för att hon var så söt med sina goa kinder i sin mössa igår så får ni en bild ;)



Kommentarer
My

Åh, hon liknar faktiskt min Milou litegrann nu när hon börjar få kinder ;) det är svårt att tro att den där Sötnosen kan skrika så mycket som du säger. På alla bilder du tar ser hon så fridfull ut! :) Men vad jobbigt ni måste ha det, jag har tyvärr inga mirakeltips att ge, utan ville bara säga att du gör det bra! Jag tycker det är jobbigt när Milou skriker i 10 minuter så kan bara tänka mig hur du har det.. :/

Svar: Jo det säger alla, hon ser ju så söt och lugn ut. Men under allt det så gömmer sig en skrikhals ;) Dagtid är hon oftast så trött så då är hon ganska lugn.
Johanna

2013-01-24 @ 10:03:37
URL: http://myjernkrok.blogg.se
Natalie - Liten i magen <3

Ush starkas liten och starkas dig!!! vet inte om jag har skrivit att ni borde testa Windi (minnet är så dåligt nu). Har inte testad det själv men vet många som testat droppar viöket inte hjälpte och sen efter testar Windi och säger att det hjälper. Men jag har ingen erfarenhet av något! Hoppas ni får lite sömn under dagen iallafall.

Svar: Jo vi har en windi som vi använder här hemma, dock hjälper den bara ibland. Men tack för tipset ändå! :)
Johanna

2013-01-24 @ 10:07:13
URL: http://www.liten2013.wordpress.com
Anonym

ojoj så jobbigt,både för Lilly och dej!! Har Lilly kolik? Eller är d att tarmarna inte var så väl utvecklade när hon nu föddes för tidigt? Vad säger man på BVC? Förstår att d är jobbigt när du inte får sova en hel natt! Du är duktig!

Svar: Det vet dom inte, bvc säger inte så mkt att "det blir bättre med tiden". Vilket inte riktigt känns som någon tröst just nu.
Johanna

2013-01-24 @ 13:15:29
Lovisa

Är det kolik hon har eller är de nån allergi? Jobbigt för er alla! Hoppas att det börjar gå över för henne.

Svar: Dom tror det är kolik, men vet inte och bvc säger bara "det blir bättre"..
Johanna

2013-01-24 @ 19:54:30
URL: http://wemakeafamily.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0