Bvc-besök

Idag var vi som sagt på bvc, 3500gram och 51cm var hon och är nu två och en halv månad gammal (korrigerad ålder sex veckor). 300gram på två veckor har hon gått upp, hon har snart även gått upp två kilo sedan hon föddes så hon växer bra. Imorgon ska vi tillbaka till bvc, Lilly ska få träffa läkaren för en kontroll, hon är ju snart tre månader och mellan två och tre månader så är man på läkarkontroll, tycker bara det är märkligt att vi gör samma kontroller på sjukhuset och bvc, men de är ju bättre en gång för mycket än för lite:)



Kommentarer
Ida

hon har ju gått upp bra lillpluttan! :) dock så vägde ju vår Elias mer än så vid födseln redan.. ;)

2013-01-30 @ 23:29:16
URL: http://krippy.bloggagratis.se
Therese

Hhihii. Lillstumpan! Nu väger hon mer än vad Leila gjorde när hon föddes :) Stora tjejen!

2013-01-31 @ 09:04:31
URL: http://tisskisset.blogg.se
My

Haha, Lilly är 6 dagar yngre än min Milou tror jag och har ändå inte kommit upp i Milous födelsevikt, så det är nog en himla skillnad om man skulle lagt dem bredvid varandra ;) Så himla liten hon måste ha varit! Det måste vara skönt att hon trots allt har gått upp väldigt bra i vikt! :)

Svar: Jaha :) Ja hon var verkligen inte stor, men nu känns det som att hon är jättestor, tills jag inser att hon väger inte ens så mycket som jag vägde när jag föddes :) Hur mycket väger Milou nu? :)
Johanna

2013-01-31 @ 22:25:11
URL: http://myjernkrok.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0