Ut med det gamla

Idag åker garderoben ut och in kommer en Billy bokhylla som jag köpt begagnat för en billig slant. Ska bygga om den och förhoppningsvis kommer det bli himla snyggt i Lillys rum. Garderoben som hon har i sitt rum just nu är alldeles för stor och rasar vilket ögonblick som helst. Den tar onödigt mycket plats och jag har länge velat ha en bokhylla om bygga om den till en garderob.. Så håll tummarna att det blir bra! :)
 
Just nu ligger Lilly och sover i min famn och jag väntar på att hon och pappan i huset ska vakna. Hon har sovit rätt så bra dom senaste dagarna och det känns verkligen i kropp och själ. Ont i magen har hon fortfarande men betydligt mindre än vad hon hade för ca en vecka sedan då hon kunde skrika åtta timmar i sträck.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0