Människor i vita rockar

En av mina visdomständer har gått sönder, inte så att det gör ont i den men den är vass och jag är öm i tandköttet. Kändes väl inte sådär jätteroligt att behöva gå till tandläkaren, dels för att det är så dyrt och man blir inte miljonär av att vara mammaledig och dels för att jag avskyr tandläkare, så även läkare. Jag kan inte sova om jag vet att jag ska till läkare av något slag, tror det beror på att jag förknippar det med smärta och sprutor. Hade en tid imorgon hos tandläkaren, men nu åkte Andreas och jobbade tidigare och jag var inte så sugen på att ta med Lilly om hon blir arg, så jag måste ringa och boka om den. Nåja, nog med gnäll från mig:)

Ikväll har Lilly sovit i vagnen, i sex minuter! Ja dom säger ju att man ska glädjas åt det lilla. Men nu har hon somnat om i famnen och lär bli kvar där hela natten. Tur hon är mysig :)



Kommentarer
Daniella, minus 80 kilo.

Ska också bli mamma i år. Ska bli kul att följa din blogg!

Svar: Men va kul och grattis!! :)
Johanna

2013-02-06 @ 04:12:52
URL: http://captivatedminds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0