Lilly vill ha

Idag har pappan varit på äventyr så jag och Lilly tog bilen och åkte ut en sväng. Köpte en söt rosa burk till hennes rum och hittade en riktigt söt klänning på happy åt Lilly, dock köpte jag den inte då den kostade lite för mycket för börsen. Men titta kostar ju ingenting ;)

Lilly berättade för mig att hon vill ha den här klänningen fastän den inte är rosa. Orange är ju faktiskt en fin färg det med. Tänk att hon bara är tre månader och redan pratar och berättar vad hon vill ha. Dock pratar hon bara med mig ;)



Kommentarer
Emma - 20 år och nybliven mamma

Jag tycker att Lilly är jätte duktig som pratar så mycket! :-D

Svar: Jo det är verkligen fantastiskt ;)
Johanna

2013-02-23 @ 16:45:03
URL: http://emmahlk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0