Jag och soffan

Imorse gick jag och Lilly till sovrummet för att sova ett tag, vi hade nämligen sovit i soffan då hon somnade i min famn där och jag kunde inte flytta mig utan att väcka henne. Lilly hade ingen plan på att sova, så Andreas tog henne så jag fick några timmars sömn, dom kom in när det var dags för mat och sedan smög dom ut igen:) Kan lova att det var mycket värt att få sova i sängen raklång istället för sittandes i soffan, det känns i ryggen att jag och soffan tillbringat lite för många nätter ihop.

Idag ska jag vika in Lillys kläder klart i garderoben och försöka göra klart mitt träd. Andreas har en sak kvar som ska göras med våran nya garderob, sen ska ni få se så fin den blev :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0