Måndag

Då var det måndag.. Igen! Ikväll har jag jobbat, tisdag och onsdag står det även jobb på schema. Sen blir det att städa huset och börja handla all mat inför julafton som vi ska fira här hemma med lite nära och kära. Julklappar är klara, vad jag vet iaf. Känner att jag kanske inte har så jättestor koll då det visat sig att vi köpte julklappar för lite mer än planerat till makens syskonbarn. Nåja, sånt är livet :) köpte en julklapp till Lilly idag, något ja tänkt köpa länge som jag velat ha i hennes rum.

Radio ringde tidigare ikväll, dom vill göra en uppföljning och höra hur det gått med julklappsinsamlingen. Så imorgon 07.15 ringer dom. Kanske inte min tid på dygnet att göra radio, men men.

Förresten, man behöver inte ha Lp-skålar som skålar, man kan även ha dom på väggen!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0