Lördag

Här hemma är pysselverkstaden i full gång. I helgen är yngsta lillasyster på 10år här och hjälper mig att göra klart lite julkorgar och andra saker för till veckan jobbar jag ganska stor del, så det som går att göra klart nu är det bara göra :)
 
Ikväll kommer även pappan hem, dock bara över helgen då han jobbar även nästa vecka, men ändå. Bättre hemma ett litet tag än inget alls.
 
tidigare i veckan gjorde jag mig en våningskakburk (eller vad man då vill använda den till) utav gamla pepparkaksburkar i plåt.
 
 


Kommentarer
Anonym

otroligt fin kakburk!! ;)

2013-12-15 @ 17:46:24
ewa

Gud vad smart :)

2013-12-15 @ 22:13:28
URL: http://ewawiklund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0