Ljus, tänder och träning

Ikväll (inatt) har jag gjort lite ljus, både ljus i kopp och lite andra. Har även försökt mig på att stansa smycken, betydligt lättare sagt än gjort! Men träning ger väl färdighet antar jag. Har också jobbat idag en sväng och även hunnit ha främmande på kvällen. Så med andra ord har det varit fullt upp hela dagen lång.
 
Igår var jag till tandläkaren, drog ut en visdomstand så nu kommer jag förhoppningsvis slippa denna tandvärk. Till råga på allt så var min tandläkare sjuk och dom ville boka om min tid som jag har väntat på i flera veckor, vilket jag inte gick med på och fick komma till en annan tandläkare..
 
Detta lilla vilddjur sover för natten, vilket jag faktiskt också hade tänkt göra nu.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0