Lista

För ett tag sedan fick jag tre nomineringar från några läsare. Tiden har inte funnits att skriva 11 saker om mig själv och svara på 11 frågor. Men nu ska jag försöka. 

1. Jag har provat på mer än 10olika arbetsplatser för att försöka komma på vad jag vill bli när jag blir stor. 

2. Som de känns nu vill jag nog inte ha fler barn. Men de kanske ändras när Lilly blir äldre. 

3. Jag har bott på ett zoo med bla apor, kameler, zebror, strutsar, kängurur.. 

4. Jag drömmer om att starta eget.

5. Jag sprider kläder omkring mig. 

6. Jag var inte så lätt i tonåren. 

7. Jag älskar matte och hatar geografi. 

8. Har bloggat i tio år och gillar att skriva ner mina tankar. 

9. När jag tar på mig en uppgift gör jag det många gånger med lite för mycket vilja och engagemang, så det tar upp all min tid. 

10. Jag har svårt att säga nej till folk, dels för att jag vill hjälpa alla och dels för att jag är rädd att göra dom ledsna. 

11. Det bästa jobb jag någonsin haft har varit på rättspsyk. 

Svar på frågorna. 

Hur träffades du och pappan till ditt/dina barn?
På systemparkeringen
Vad är det bästa med att vara mamma?
Att få se alla framsteg Lilly gör och veta att hon är vår, våran alldeles egna lilla prinsessa.

Vad saknar du som mamma?
Det finns två saker jag kan sakna, ett är att sova oavbrutet alldeles för länge då sova är en av dom bästa sakerna man kan göra enligt mig. Ibland saknar jag också min egentid då jag satt i timmar och pysslade, det händer inte så ofta nu när maken jobbar borta och Lilly inte somnar förrens mitt i natten. 
 
Vilken pryl hemma hos dig skulle du inte klara dig utan?
Iphone
 
Vad finns alltid i ditt kylskåp?
Smör, ägg, ketchup.. Resten är bara bonus. 
 
Finns det något i ditt liv som du ångrar?
Dumt att ångra, men självklart finns det saker som hellre hade fått vara ogjort.
 
Om du kunde köpa vilken bil du ville, vad skulle det bli?
 En ny vit volvo v70 så vi rymmer barn och hund.
 
Hur många barn vill du ha?
Just nu? Bara ett, kanske kommer det ett syskon nångång.
 
Hur är din syn på kärleken?
Fantastisk.
 
Beskriv dig själv med tre ord?
Kreativ, färgstark och givmild
 
Om någon annan beskrev dig med tre ord, vilka skulle det bli?
Kreativ antar jag, kanske skinn på näsan och förhoppningsvis snäll. 


Kommentarer
Tessan

Har du bott på zoo? Berätta mer :D

Svar: Min mamma och hennes man hade en djurpark når jag var liten. Lindvallens zoo hette den. Dom hade som sagt en massa djur, så som dom jag nämnde :)
Johanna

2013-12-18 @ 21:48:42
URL: http://www.mhiloy.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0