En dag i stan

Idag var jag och Lilly till stan för att handla lite saker. Jag såg framför mig hur vi skulle ha det mysigt och bara gå omkring, det regnade och jag sprang med vagnet. Lilly var faktiskt glad hela tiden hon åkte vagn, det är en av dom bästa sakerna som finns. Speciellt nu när hon kan skrika hej till alla hon ser, vi skrämde halvt ihjäl en stackars 300åring (minst), men när en huligan på ca 70cm gallskriker hej bakom ens rygg så är det inte så konstigt om man får hjärtsnörp. Sedan satt hon och pratade med en tant som stod före oss i kön, samtaöet löd, "hej, hej, heeeeeeej," ja ni förstår. Tanten svarade snällt hej varje gång, dock med mindre och mindre engagemang. 

På vägen hem var det inte riktigt lika roligt att vara Lilly, mamman körde alldeles för sakta pga av vädret och Lilly ville förmodligen åka rally. Men hem kom vi och väl hemma började vi städa. Här är Lillys bodrag till städningen, hon sorterade tidningar. 





Kommentarer
Ida

Vi kanske ska sätta Lilly å Elias i samma rum nån timme då, så kan de hejja av sig ;) för det är exakt samma visa när vi är ute någonstans.. hej, heej, heeeeej, HEEEJ! :P

Svar: Ja dom skulle nog trivas ihop, hejja på varandra dagarna i ända :)
Johanna

2013-12-21 @ 21:25:54
URL: http://krippy.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0