SockdragarLilly

Lilly tycker det är så roligt att dra av sig sina sockar, hela tiden, överallt och för att sedan kasta iväg dom. Vilket resulterar i att mamman alltid bara hittar en socka, aldrig den andra.. Ska börja köpa alla likadana, då behöver jag inte tackla detta problem. Ibland är jag helt övertygad om att Lilly är en terrorist (och värre lär det bli) som kommer på saker att göra som gör mig gråhårig i förtid. Inte nu för att 711 omaka sockar är något jättestort problem, men ändå.
 
Såhär kan det se ut när hon är i full gång att dra av dom, behöver jag säga att hon är bra på att dra ut sockarna så att dom blir någon storlekar större?! Hon måste tänka på mamma och pappas börs, drar hon ut dom till fem storlekar större, ja då behöver vi ju inte köpa några nya på flera år, det kompenserar kanske att hon kastar bort en av dom sådära sju gånger per dag.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0