Libero mugghållare/väska till barnvagn

Vi använder oss av Liberos blöjor då vi tycker dom funkat bäst, för varje paket blöjor eller andra saker man köper från libero så kan man lägga in koderna på deras hemsida. När man samlat nog många poäng så kan man köpa olika saker i deras poängshop. Det kostar ingenting och är fraktfritt, man betalar bara med sina poäng som man tjänat ihop.
 
Jag hade mer än 2000 poäng så jag tänkte att nu var det dags att klicka hem något och då hittade jag denna väska till barnvagnen som man hänger på handtaget, perfekt att ha mobilen i det lilla facket och flaskan i någon av mugghållarna. Så inom tre veckor borde den komma med posten, ska bli intressant att se om det är något att ha.
 


Kommentarer
Caroline Nilsson

Älskade Liberoklubben när mina små var blöjbarn oj så mycket kul vi fick på posten! Och Libero funkade absolut bäst till mina barn, har nog testat alla märken men det var Libero som var bäst i vårat test.

2013-08-26 @ 00:47:06
URL: http://nilssonphoto.blogg.se/
Angelica

Åh jag klickade också hem den där, och jag är supernöjd. Vi har den på våran evo och det funkar super fast handtaget lutar så :) Sen är jag ju bara van med mugghållare sen innan så "mobilfacket" är super, tänk när dom var små och man kunde lägga den vid fötterna på dom :)

2013-08-26 @ 08:01:44
URL: http://mammangelica.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0