Bröllopet

Våran Bröllopsdag
 
Dagen började tidigt, klockan sex steg jag upp för att börja göra mig klar medans resten av huset sov. Elva väntade tid för fotografering och då skulle allting vara klart. Blommorna skulle hämtas ut innan detta också.
Så vi skyndade iväg och hämtade buketten som var otroligt vacker, precis som jag ville ha den och lite till.
 
När vi hämtat ut buketten + Andreas ros så åker vi mot fotograferingen som sker vid kyrkan. Lilly är med en stund för att sedan åka hem med sin mormor och göra sig klara.. När vi fotograferat klart och ska hoppa in i bilen ser vi att mina strumpbyxor gått sönder. Så vi springer in på en affär här i byn i full bröllopsmundering och köper nya, då börjar lösnaglar lossna, vi måste åka hem för att hämta lim och limma fast dom. Efter lite strul så kommer vi äntligen fram till kyrkan där prästen möter oss..
 
Kan meddela att nerverna började göra sig påminda medans vi satt där och väntade. Hur skulle vi gå, när skulle vi vända oss om, när skulle vi göra vad? Men vi tog oss igenom det, ingen ramlade och ingen sa fel.
 
 
 
När allting var över så kändes det som en sten hade lyft från hjärtat. All nervositet var borta och vi var nu man och hustru. Efteråt åkte vi hem till oss, åt tårta och hade det trevligt för att sedan på kvällen ha en lite bröllopsfest.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0