Fredag

Idag så var vi på föräldrautbildning, efteråt åkte vi iväg till min farmor och farfar för att gratta farmor som fyllde år. Åt mat och tårta, åkte sedan hem med en väldigt trött Lilly. Hon somnade i bilen innan jag hann starta den. Dock hemma var hon inte så intresserad av att sova. Nåja, kanske blir det en tidig kväll :)
 
Har en massa projekt och pysselideer i huvudet som vill komma ut, men att kombinera en liten ledsen bebis med att pyssla går inte riktigt, så vi får ta det någon dag då hon är lite gladare. Ska bli så roligt då hon blir lite äldre och hon pyssla tillsammans med en.
 
Gjorde för ett tag sedan en förvaring till Lillys bitleksaker och skallror. Är ju nämligen massor av leksaker i hennes rum som hon fått ärva av hennes två små mostrar, så jag satte alla dom "aktuella" leksakerna i den här burken så att jag lättare hittar dom.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0