Klädproblem

Jag har verkligen börjar sakna min gamla kropp, inte för att det är så jobbigt att vara gravid utan för att det är så tråkigt att titta på kläder, ingenting passar och det är som att man skrivit ett kontrakt när man blev gravid att man automatiskt vill klä sig fult, för på dom flesta mammavdelningarna så är det tråkiga och fula kläder.. Endel vanliga kläder går såklart att använda fastän man är gravid, men jag vill gärna ha på mig något annat än linnen dag ut och dag in tillsammans med en kofta som inte går att stänga..
 
och påtal om att stänga, växer min mage 1-2cm till så kan jag inte stänga min vinterjacka, så jag måste fundera hur jag ska göra med det då det är tre månader kvar innan bebis kommer..


Kommentarer
Natali BLOGGAR om livet ♥♥♥

Vem tvingar dig att shoppa på mamma avdelningen? Jag klär mig snyggt varje dag, trots att jag är gravid. Ser det som en självklarhet. Men det finns mycket fult på mamma avdelningarna helt klart.

2012-09-30 @ 18:51:20
URL: http://finest.se/natali
EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA

Jag är också lite orolig över det där med vinterjackan. Har inte vågat prova den. Den satt rätt så perfekt förra vintern men nu har man ju hunnit gå upp några kilon.. och värre blir det.

2012-10-07 @ 15:06:32
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0