Tisdag

Igår fick jag verkligen hur mycket som helst gjort, fixat däck, följa morfar på vårdcentralen, köra in sommarebilen i garaget, hämta lillasyster och (trumvirvel) städa huset! Dock städade jag inte klart, hade tänkt fortsätta med städandet idag, känns verkligen att jag är höggravid och inte orkar något alls egentligen. Foglossningarna är hemska och ibland gör dom så ont att det kommer tårar, låg i soffan idag och tog mig inte upp. Det gjorde alldeles för ont, usch nu är jag verkligen less att ha ont.
 
Annars händer inte mycket alls, yngsta lillasyster kom hit igår och har sovit här inatt och jag går och väntar på att mannen i huset ska komma hem, dock får jag vänta några dagar till då han inte kommer hem förrens till helgen.
 
 


Kommentarer
Victorias Jul

Vilken fin blogg

2012-10-30 @ 11:36:32
URL: http://victoriajul.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0