Lyfta benen

Foglossningar är inget jag önskar någon, sen att dom bara blir värre och värre desto längre in i graviditeten jag går är inte direkt någon tröst.. När jag inte kan lyfta benen för att det gör för ont, då undrar jag om det är värt att ens stiga upp. Usch! Att gå på ica och handla tar all kraft, jag borde be Andreas filma mig när jag går, måste vara en fruktansvärt roligt syn då det går i sakta vaggande tempo.

Men till något roligare, imorgon är det fredag och vi går in i vecka 30. Redan vecka 30, tycker tiden har gått så himla fort.



Kommentarer
Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Vet PRECIS hur du mår. <3 Usch!
Det är riktigt, riktigt hemskt. Jag går mer som en cowboy med särade ben... eller en annan liknelse är nog som en ettåring med blöja då det verkligen inte går att få ihop benen. :(

Kram!

2012-10-05 @ 07:21:42
URL: http://familyportrait.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0