It´s Friday

Fredag idag och det känns som att jag varit vaken tre dagar i sträck, fastän jag inte alls varit vaken så många timmar. Tröttheten håller på att ta över mitt liv. I eftermiddag har bästa vännen varit på besök, vi har pratat strunt och jag blev bjuden på mat, vilket lyx för en gravid gräsänka:)
 
 
Förresten så är det veckorbyte idag, så idag går vi in i vecka 33! Nästa helg när Andreas kommer hem är vi i vecka 34, tänk vad fort tiden går! Låg och kollade på förlossningprogram igår och insåg att det är inte alls långt borta innan jag också ska föda barn, känns lite skrämmande faktiskt.
 


Kommentarer
Beatrice - Tobehu

Svar: Jo det är inte alls roligt! Det värsta är ju att jag haft de här förvärkarna i ca. två veckor. Och alla inklusive min barnmorska tror att han kommer titta ut för tidigt :/ Men det blir att ligga i sängen i några veckor :P

Tröttheten är ett faktum här hos mig också :P Nu är det inte långt kvar för oss!

2012-10-26 @ 20:44:41
URL: http://tobehu.blogspot.se/
Jessica

Hoppas du haft en bra fredag och att du känner dig piggare i helgen :)

2012-10-27 @ 04:33:04
URL: http://frokenwesstrom.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0