Flaskställ

Vi har fortfarande lite småsaker kvar att köpa innan bebisen kommer till världen, bland annat en flaska om jag inte kommer kunna amma. Känns bättre att vara på den säkra sidan och ha en hemma än att vara tvungen att åka och köpa en när man kommer hem från BB.. Men jag har ännu inte bestämt vilken flaska det blir, finns ju så många..
Däremot hittade jag den här för någon dag sedan i bebisens garderob, hade helt glömt bort att jag köpt den för jättelängesedan, tycker dom är så himla söta och verkar vara ganska praktiska. (Den är dock inte röd utan vit)
 


Kommentarer
Fanny

får man vara nyfiken och fråga varför du inte kan amma?=)
Jag får se hur länge jag amma nästa lilla bebbe.. Tycker dom blir så stor efter ett tag så tyckte det vart mest jobbigt.. Men blir väl till en 4-5 månader sne övergår jag till flaska...

Svar: Nä det vet jag inte, utan jag köper en flaska OM jag inte kommer kunna, Men min tanke är att amma då det är det bästa för bebisen :)
Johanna

2012-10-28 @ 16:23:11
onlyerik

smart

2012-10-28 @ 16:49:44
URL: http://onlyerik.spotlife.se
Emily

Flaska occh flaskställ är supersmidigt att ha hemma. Som du säger, man vet aldrig OM man kan amma eller inte.
Jag körde på Mams nappflaska till min dotter, fast det var ju först när hon blev äldre och började med välling eller om pappan ville mata.
Kommer köra med mam nu med. Vi har BF nästan samtidigt. Jag har BF 25e december :)

2012-10-28 @ 19:58:07
URL: http://positiivaarne.blogg.se
Anonym

Du jag har läst fel tyckte det stod att du inte kunde aja ögonen är inte med jämt.. ja men flaskor är bra att ha.. man kan alltid pumpa ur så kan pappan ge nått mål mat oxå..:-) min make tyckte det var super mysigt..

2012-10-28 @ 22:07:15
Anonym

Du jag har läst fel tyckte det stod att du inte kunde aja ögonen är inte med jämt.. ja men flaskor är bra att ha.. man kan alltid pumpa ur så kan pappan ge nått mål mat oxå..:-) min make tyckte det var super mysigt..

Svar: Haha, nä man kan inte se allt här i världen :) Jo jag kan tro att det är mysigt för pappan att också få mata ibland :)
Johanna

2012-10-28 @ 22:08:35
Fanny

hmm mitt namn kom inte med på förra komentaren haha.. oj oj jaja jag som är anonym iaf..

2012-10-29 @ 08:00:36
Lovisa

Vi har kört med Dr Browns flaskor. Helt suverän! Tar bort luften som blir och då minskar risken för magknip :)

Svar: Ja jag har hört att dom ska vara bra och hade tänkt köpa mig en sådan och prova :)
Johanna

2012-11-03 @ 21:35:18
URL: http://wemakeafamily.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0