Netflix

Jag tänkte tipsa om en sak, är man som mig (höggravid, trött, har ont) så är det ganska skönt att ligga i soffan och vila. Vilket jag gör en stor del av dagarna nu för tiden då jag börjat få förvärkar och foglossningarna blir värre.
 
Jag tror jag har sett alla filmer som går på tv, så även serier. Men nu har mannen i huset fixat så att vi har netflix, vilket funkar på våran ipad, apple-tv och playstation, så var jag än befinner mig i huset kan jag se. Kan meddela att detta är helt perfekt för en sån som mig, man betalar 79kr (har jag för mig) i månaden och får se hur mycket film och serier man vill. Dom har faktiskt ett bra utbud också, så det finns en massa bra serier (SOA, Walking dead, survivors och massor massor mer) och även bra filmer att se, sedan får man en gratis månad också så det är ju perfekt!
 


Kommentarer
Jessica

Tack för tipset!

2012-11-12 @ 18:13:38
URL: http://frokenwesstrom.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0