Ipad

Andreas har köpt en iPad, vilket gör det hela lite roligare, kanske är det bara för stunden då den är ny men det är mycket roligare att sitta på en iPad än på iphonen.. Hur som helst så har jag sorterat alla barnkläder, sorterat storlekar och satt i kartonger och hängt fram det som är i rätt storlek till en nyfödd bevis , kom då även fram till att det enda som verkar saknas i klädväg är en overall och kanske en till pyjamas, sedan har vi alla kläder för ett tag framöver. Men jag känner mig själv och min sambo så bra så jag vet att vi inte kommer kunna låta bli att köpa något mera.



Kommentarer
Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Ja, riktigt hemskt är det.. Dom kan ju då inte ha några barn själv!

2012-07-24 @ 14:38:09
URL: http://idamli.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0