Barnvagn

Att sätta ihop en barnvagn är lättare sagt än gjort. Vi har en barnvagn som svärmor köpte innan hon gick bort och jag och Andreas bestämde oss för att ta den. Dels för att den är fräsch och vi slipper lägga ut den utgiften, men mest för att det betyder mycket för Andreas då det var hans mamma som köpt den. Den har stått i vårat förråd i två år och jag bestämde att efter ultraljudet ska jag plocka fram den, men nu får jag inte till hur liggdelen ska vara, har varit tvungen att ringa efter hjälp, någon som har lite mer koll på barnvagnar än mig :)

En annan bra sak med barnvagnen är att allt följer med, myggnät, regnskydd, liggdel och sittdel :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0