Älskade Du!

Nu är det bara den här natten och en till kvar tills Andreas kommer hem på ledigvecka, det ska bli helt underbart att ha honom här hemma. Dels för att det är roligare att ha honom här och han kan hjälpa mig när jag har ont i ryggen, men mest för att han är helt underbar. Han bryr sig verkligen om hur jag mår, han stryker på magen varje kväll och pratar med bejbisen. Han hjälper mig med allt han bara kan och han vill mer än gärna följa till MVC och läsa på så han förstår vad det är som händer med mig och min kropp.. För det är verkligen en massa som förändras när man är gravid och det känns oerhört tryggt och skönt att ha en partner som verkligen engagerar sig i graviditeten och bryr sig.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0