Nu ska ni få höra

Jag lovade att jag skulle berätta en rolig sak, för er är den kanske inte så rolig. Men för mig :)
När jag köpte Baltazar så hade jag ständig kontakt med kvinnan jag köpte honom av, men så blev min mejl hackad och jag var tvungen att skaffa en ny, så jag tappade hennes mejl. Så sedan Baltazar var ca ett år så har jag inte pratat något med henne (han är nu fyra). Men så kom jag på för någon dag sedan att hon kanske har en facebook, vilket hon hade.

Hon har kvar en av Baltazars systrar och det var verkligen jättekul att få se hur hon såg ut. Och det är inte alls stor skillnad på dom. Tänkte ni skulle få se bilder, dock är Baltazar klippt i ansiktet och inte hans syster, det är egentligen bara det som är skillnaden. Det var skrämmande att se en bild på en hund som ser exakt ut som ens egen, Andreas trodde det var Baltazar när jag visade honom. Men dom har samma längd på pälsen, samma täckning och samma virvlar.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0