Hellre lite trångt för benen än en bruten nacke.

Det här borde alla småbarnsföräldrar se och tänka efter hur dom har barnen i bilen..
Jag personligen kommer att ha mina barn bakåtvända tills dom är kring fyra år gamla, hur ni andra gör är självklart upp till er, men jag tycker ändå att man ska se filmen och tänka efter. För visst det ser jobbigt ut att sitta med böjda ben, men dom dör inte utav det, bryter heller inte nacken pågrund av det. Så tänk efter, såg nämligen för inte allt för längesedan ett barn som inte var mer än två år som satt framåtvänd i sin bilbarnstol och det tycker jag personlighet är alldeles för tidigt..
Eller vad tycker ni?

Hellre lite trångt för benen än en bruten nacke.


Kommentarer
M

Håller fullständigt med!!

2012-02-21 @ 22:59:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0