Hela tjocka släkten

Fredag, jag har inte hunnit med att den här veckan snart har passetat, kan ha något att göra med att det är fullt upp för det mesta. Men jag klagar inte, för imorgon är det bara en vecka kvar innan älskade Andreas kommer hem.

Och jag säger då det, tur jag har en lillebror som är färdig elektriker till våren. Har nämligen problem med mitt proppskåp, kan ingenting om sådana saker så lillebror kommer hit och hjälper mig med det lite senare idag.

Det är faktiskt riktigt bra att ha många syskon, stora lillebror är snart färdig elektriker, andra lillebror pluggar att jobba inom vvs, stora lillasyster blandar jag alltid ihop om hon går BF eller OP (dåligt av mig, men minnet håller inte alla gånger), bara hoppas dom två andra systrarna blir något bra, typ en frisör och en målare eller något liknande, då börjar cirkeln bli komplett:)
Hela släkten är full i människor som är bra på en massa saker, snickare, mattläggare och allt möjligt, vilket tur jag har!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0