Fullt upp

Då var det dags att bege sig mot skolan och ha matte, känns väl inte sådära jättetrevligt, speciellt med tanke på att jag inte sovit inatt. Håller nämligen på med en sak här hemma som jag inte kan berätta så mycket om förrens när Andreas kommit hem och sett det för det är nämligen till honom. Det är så typsikt mig när jag börjar med något så kan jag inte sluta förrens det är klart eller jag blir så trött att jag inte orkar mera.

Igår tog jag sista twinrix-sprutan på jobbet, jag dog inte så det var ju bra. Om inte annat kul för dom som bryr sig:) Var även in till stan en sväng, handlade i princip ingenting förutom nödvändiga saker, som glödlampor och sånt trams.

Nåväl, nu är det bara drygt ett dygn kvar så kommer äntligen Andreas hem!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0