Söndag

Det är bara december månad och jag då less vinter och att skotta snö. Igår hade vi -25 grader ute och nu plusgrader, helt otroligt vad det vänder fort. Idag är egentligen en perfelt dag att gå ut på våran första promenad med vagnet, men jag vet inte om jag orkar då det är blöt tung snö efter vägarna.

Förresten så blev jag informerad om att det är nyårsafton imorgon, nånting jag helt och hållet hade glömt bort. Tycker tiden har gått så otroligt fort så jag tycker det fortfarande känns som november stundvis.

Vad ska ni göra nyår?



Kommentarer
Tessan

Mitt nyår blir jättelugnt, jag ska sitta & hoppas på att krabaten i magen vill komma ut ;) Gott nytt år på er!

2012-12-30 @ 16:39:32
URL: http://www.mhiloy.blogspot.com
Sara - Mamma till Max o bebis i magen (bf 29/12)

Vi är bjudna till vänner på middag. Hoppas att bebis stannar i magen så vi kan åka dit. Sen åker jag gärna därifrån till förlossningen =)!

Svar: Ja eran bebisen kan ju komma när som helst nu :)
Johanna

2012-12-30 @ 16:46:51
URL: http://sarasrum.blogg.se
Mathilda

Det blir en lugn nyårsafton med lite god mat med nära vänner, jag hoppas jag orkar hålla mig vaken till tolvslaget och att bebisen inte kommer förrän det är nytt år :)

Svar: åh vad mysigt, bara hoppas då att den stannar inne en dag till ;)
Johanna



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0