Pappafritt

Ikväll är mannen i huset på firmrafest med jobbet, han lär dock inte bli så långvarig om jag känner honom rätt då kan är nykter på en sådan tillställning med en massa andra fyllon.
 
Jag och Lilly ska sova ikväll, fast det beror ju på om damen vill. Mamman i huset är så trött som jag vet inte vad, sov inte många minuter natten som var då Lilly bestämde sig för att vara vaken och arg, förutom när hon fick ligga vid bröstet, då var hon tyst som en mus och varje gång hon somnade så försökte jag flytta henne till vagnen då jag helst inte vill sova bredvid henne, är så rädd att jag ska råka göra illa henne i sömnen.
Ibland är det synd att mannen i huset inte har bröst fulla i mjölk så han också kan amma, nog för att jag inte skulle vilja byta ut det för något i världen. Nu när amningen börjar komma igång och hon har lite mer ork så är det himla mysigt :)
 
Baltazar är lite skeptiskt till vad det egentligen är vi dragit med oss hem, en sak som låter och luktar märkligt. Varje gång hon gråter eller knorrar så kommer han och kollar läget, bara för att... Börjar hon skrikgråta så blir han nervös och vet inte hur han ska få tyst på henne så han springer iväg i ett annat rum eller går runt, runt. Det tar ett tag att vänja sig även för honom :)


Kommentarer
Anonym

Tack Johanna ;) Börjar få mer och mer ordning men fortfarande mycket kvar! Har inte fått upp så mycket på väggarna än, vill att vi ska hinna bo in oss ordentligt men snart kommer det! ;) när Lilly blir större och får träffa andra barn kan ni väl följa hit med Linda?! Kram

2012-12-14 @ 20:49:56
URL: http://karriarmorsan.blogg.se
Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Är det där nån slags andnings-apparat? :P Vet inte vad dom heter riktigt.. :)

2012-12-14 @ 21:13:25
URL: http://idamli.blogg.se
Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Okej, vad fint :)

2012-12-16 @ 15:03:46
URL: http://idamli.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0