Snart tre år

Tänk att snart är det tre år sedan vi träffades första gången, det känns som att vi har känt varandra hela livet och levt ihop i hundra år. Samtidigt som jag minns så väl första gången jag åkte ner till Halmstad.
2 Maj är det tre år sedan, den 24juni har vi varit förlovade i ett år och i år har vi varit sambo i två år.
Det känns fantastiskt att veta att du en vacker dag kommer bli min man och pappa till våra barn, att vi kommer leva ihop resten av våra liv.

Vi har samma prioroteringar, drömmar och mål. Vi kan varandra utan och innan och jag skulle inte vilja leva mitt liv med någon annan än Andreas.


En av dom första bilderna på oss, på liseberg.


Kommentarer
Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Det är så härligt med kärlek :)

2012-04-20 @ 20:44:27
URL: http://idamli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0