Måndag

Då var det måndag, ny vecka och nya tag!
Bara hoppas den här veckan inte har lika många tråkiga besked som förra.

Klockan är ett och jag har inte tagit mig upp från soffan, har dock förflyttat mig från sängen till soffan och även hunnit vara ut med hundarna. Det är lite det som är tjusningen med att inte börja skola förrens klockan två, jag kan göra ingenting hela förmiddagen och vet ni?! jag har ingen som helst ångest över det, snarare tvärtom. Det finns många som får ångest om dom inte gör saker hela tiden, själv gör jag saker när jag känner för det (om jag inte är illa tvungen, som att jobba, det känner jag inte för men måste göra det ändå).

Som sagt, idag ska jag på skolan för att ha en lektion, vilket känns helt meningslöst. Efteråt hade jag faktiskt tänkt försöka slutföra mitt projekt renovera gungstol.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0