Jag blir helt till mig!

Den 25;e Oktober släpps Battlefield 3 (!!!!!!), ett spel jag har sjuka förväntningar på och med tanke på att Battlefield Bad Company var i princip världens bästa spel så kommer det här att vara awesome! Självklart har jag förhandsbokat spelet och kommer att hänga på låset till game den 25;e, det här är faktiskt det enda som kan få mig att ta en paus i flyttandet.

Det bästa är att jag och Andreas älskar det lika mycket,
vilket innebär att ingen av oss har en sur partner om vi råkar fasta i spelet en hel kväll och natt, ingen som står och gnäller "du kan väl lägga ifrån dig dosan nu och se en film med mig", "du har inte pratat med mig på hela dagen", eller som kommer på att vi ska göra något annat...
Det är helt underbart att vi faktiskt kan dela detta intresse, dock i varsitt rum, med varsitt headset och varsitt playstation3. Men det mina vänner, det är det perfekt förhållandet :)



Jag hoppas att vi flyttat innan spelet kommer så jag kan säga upp kontakten med världen och spela,
och ja det bor en liten speldjävul i mig men han säger att det är okej ;)

Men nästa vecka släpps BETA-versionen och jag blir helt till mig när jag tänker på det,
jag är värre än en unge på julafton som tjatar om när tomten kommer och klämmer på alla paket.




Och ni som inte förstår,
det gör inget :)


Och ni som förstår,
ja då är ord överflödiga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0