I want you on my wall

Jag älskar tapeter, det finns verkligen hur många snygga som helst (synd bara att man inte hade hundra miljoner på kontot och massor av rum), men en tapetbok som jag verkligen älskar är midbec.
Deras tapeter är snygga, alltså riktigt riktigt snygga och jag har redan valt ut två som kommer att pryda vårat hem. En i sovrummet och den andra har jag inte riktigt bestämt vart. Tur jag har en så snäll sambo som låter mig välja lite själv. Annars har vi problemet att vi har båda väldigt starka viljor och det slutar oftast med att vi tjatar ihjäl varandra om vilken tapet vi ska ha ;)




Kommentarer
Nathalie Pirttijärvi

Hej, vilken fin blogg du har!

Följa varandra genom bloglovin? :)

kram

2011-09-26 @ 21:26:08
URL: http://nathalielinea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0