Det kliar !

Nu när jag vet att inom en och en halv månad kommer vi att få nycklarna till huset så har det börjat att klia i mina inrednings/pyssel-fingrar och det finns hundra tusen saker jag ska göra.. Utan överdrift, det enda "stora" vi ska göra i vinter i huset är att tapetsera om i hallen & vardagsrummet och då på samma gång måla taket, just nu är det fult träfärgad (har jag berättat att jag hatar träfargat?!, både på möbler och tak.)

Till våren ska vi bygga en ny altan, eller inte vi utan någon annan i och med att varken jag eller Andreas kan klassa oss själva som snickare eller ens i närheten, jag kan knappt slå en spik rak.





Sen har jag nog glömt att berätta att på Lördag så ska jag och ta kort :)



Kommentarer
Johanna - Mamma till Ella

Vadå för kort? :)

2011-09-14 @ 22:56:11
URL: http://johanaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0