Älskade B


Nu är klockan halv sex här i Alanya, vi har varit på stranden en snabbis idag, annars bara tagit det lugnt då det blev några drinkar igår med en vän och hans mamma . Nu ska vi ut och äta, strosa lite och försöka göra en tidig kväll så vi orkar upp imorgon till stranden i tid. Vi måste ju sola så vi blir bruna, för i nuläget är vi inte alls bruna då vi knappt varit på stranden alls.. För övrigt så är det bara en vecka kvar här, nästa lördagnatt åker vi hem. Jag längtar hem samtidigt som jag inte gör det, jag längtar efter älskade Baltazar och huset, men jag trivs sol fisken i vattnet här där det är varmt och skönt! Igår var det 34grader i skuggan ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0